2013. augusztus 27., kedd

9. díjam


Köszönöm ezt a díjat Denselle ! Ez az első ilyenem! :)

Szabályok:
001. Ha megkaptad a díjat, készíts róla egy bejegyzést és tedd ki a fent látható képet!
002. Őszintén válaszolj a kérdésekre!
003. Összesen öt személynek kell továbbküldened!
004. Ezt egytől - egyig át kell másolnod a lapodra, kivéve a válaszokat!
005. A díjat visszafelé nem lehet adni!

Kérdések és válaszok:
Mi a keresztneved, hogyan becéznek?
Judit.. és hát van egy pár, de legtöbben Csutinak hívnak. 
Melyik dalon tudsz igazán sírni?
Félsz a sötétben?
Hangulattól függ. Van amikor szeretem.. de előfordult már, hogy lámpafény mellett aludtam el. :'D
Szerelmes vagy valakibe?
Nem
Mi volt a legcikisebb dolog, ami eddigi életedben történt veled?
Általában rutinosan csinálok magamból hülyét. A lépcsők ősellenségeim..
Gondolatban öltél már meg valakit?
Ki nem?!
Szerinted a péntek 13 szerencsét vagy szerencsétlenséget jelent?
Nem vagyok babonás de általában mindenben van valami igazság. Szóval ha választani kell akkor szerencsétlenséget jelent..
Van olyan dolog, amit a szüleidnek sem árultál el?
Nem is egy de ezzel szerintem nem vagyok egyedül.
Hallgatsz olyan zenét amit mások előtt cikinek érzel?
Ha nekem tetszik akkor hol érdekeljen, hogy mások szerint ciki-e vagy sem? :)
Kiskorodban sírtál amikor szurit kaptál?
Emlékeim szerint nem, de paráztam! A tűt bírom, a vért nem. :D
Mit tennél ha hirtelen híres lennél?
Megijednék. 
Szoktál álmodozni?
Ha nem álmodoznék nem rajzolnék annyit, ill. nem írnám a blogom! :)
Járnál Chase Crawforddal?
Nem igazán tudok rá válaszolni.. de szerintem nem. 
Hány gyereket szeretnél? Fiú/Lány neveik?
Hármat. Két fiú egy lány. Nevet nem tudok.. de még ráérek. :)
Adni vagy kapni jobb?
Mindkettő!
Titkom?
Van :)
Bakancslista?
Uhhmm. Van 1-2 dolog.. Írország bármely pontja, London, New York... :)
Kinek küldöm?







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése