2013. augusztus 12., hétfő

11. fejezet /Részlet/ és élmény beszámoló :)

Sziasztok Olvasók!
Szerintem mindenki tud róla, hogy Augusztusban rengetek hullócsillag van. Illetve a legtöbb elvileg tegnap és ma látható. Egy négy emeletes téglaházban lakom. Nem önszántamból de felmásztam a tetőnkre és azt kell mondanom, hogy megérte a küzdelem a létrával és a tériszonnyal. :D Gyönyörű volt odafent és 15 darab hullócsillagot láttam úgy másfél óra alatt amíg a tetőn feküdtem. Szóval tényleg megérte mert ihletet is kaptam tőle.. Ami itt is van! :)


" Először lefelé indultam a lépcsőn de a szemem megakadt egy létrán. Valószínű, hogy a tetőre jutok vele..
Miután óvatosan fellépkedtem a fokokon és kis nehézség árán de kinyitottam a csapóajtót felhúztam magam a peremig. Azonnal nyugodtság fogott el ahogy az éjszakai égbolt elterült felettem. A csillagokat mindig is gyönyörűnek tartottam. "

Szép álmokat
Puszi
Juce

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése