2013. augusztus 11., vasárnap

Érdekességek a 11. fejezethez..

Sziasztok!
Szóval ez itt Tessa ruhája amit az álarcos bálon visel. Nem pontosan így képzeltem el de ez áll a legközelebb a elképzelésemhez. Én a pántok nélkül képzeltem de minél többet nézem annál jobban bejön ez is! :) 


Ez pedig itt a bálterem ahol vannak éppen. Azt pontosan erről írtam. Csak a boxok és a bárpult marad a képzeletnek... :) A zongora helyén pedig a buli alatt a dj pult van! :)

A Part II. vagy ma este vagy holnap jön, már itthon vagyok úgyhogy van gépem, netem.. minden ami kell! :) 

3 megjegyzés:

  1. Szia Juce!
    Most még jobban kell az a ruha. Még valami extravagáns csipkedíszítés és nem lennék hajlandó levenni. :)
    A bálterem pedig, fölülmúlta legvadabb álmaimat is. Egyszerűen imádom az ilyen termeket, annyira lenyűgözőek! Egyszer el kell mennem egy ilyen bálra! Föl is írom a megvalósítandók listájára. :)
    Siess a kövivel! :D
    xxx Denny

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Denny!
      Te is imádod a csipkét?! Mert én is! :) Hát azért nem csipkés a ruha mert az álarc csupa csipke.. és gondoltam az már túl sok lenne! :) A bálterem szerintem is gyönyörű.. Én voltam már bálon de az sajnos nem ilyen volt... szóval ez nekem is egy álom..:D
      Sietek, sietek!!!!!!!!!!!!!:) Csak dolgozom közbe meg pakolászok meg mindig van valami dolgom szóval nem mindig van időm huzamosabb ideig a gép előtt tartózkodni illetve előfordul, hogy mire ide jutok már alig látok és nem fog az agyam! Elsietni pedig nem akarom! :$
      Puszillak!
      Juce

      Törlés
    2. Imádom hát. Főleg a fekete és a fehér csipkés ruhákat. Azok annyira wáááh! :DD
      Ha tehetném én is rendeznék egy bált egy ilyen helyen. Mondjuk ez nem is olyan rossz ötlet. :)
      Nem könnyű a bloggerélet ugye? Nekem is mindenféle dolgom van, Gp, 3 blog, pakolás, takarítás, mi egyéb. Van egy halom megírandó esszém, és naplóm, de tudod kinek van kedve hozzá? :D
      Oké, azért ne csapd össze. :D
      De azért várom :D
      xxx Denny

      Törlés