2013. augusztus 18., vasárnap

Örül a fejem!!!!!! :)

Sziasztok!
Ma végre sikerült megszerkeszteni ezt a képet. Vagyis végre meglett a betűtípus! :) Egy nagyon segítőkész ismerősöm küldte el nekem és annyira örülök neki! :) Ugyanis ez lesz a következő tetoválásom! Valaki tudja esetleg, hogy miben is van ez az idézet??? :))))


Plusz: Jelentkeztem egy versenyre.. ismét! :) Aki szereti a blogom és van egy kis ideje az majd szavazhatna rám. Nagyon szépen köszönöm! :)
A verseny itt van: Forever - Beautiful

3 megjegyzés:

  1. Szia Juce!
    Basszus már ez olyan jól néz ki! Úgy el tudnám képzelni a gerincem mentén, bár azt nem tudom, hogy oldanák meg. :D De annyira hű meg ha, hogy csak na! :D
    Amúgy nem a Csontvárosban van benne? De mintha az Elveszett Lelkek Városában is láttam volna. Vagy az Fecilis Descensus Averni volt? :)
    Na vagy a Bukott Angyalok Városában vagy az ELV-ban van benne, most nem tudom melyik, de biztos láttam valamelyikben! :D
    És hova tetováltatod? :)
    xxx Denselle

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziiiia!
      Tudom, én teljesen bele vagyok szerelmesedve! :)))) Ez kérlek szépen benne van a Csontvárosban és benne van az Elveszett Lelkek városában is! :) A Csontvárosban máshogy van az idézet, az Lelkekben pedig pontosan így van ahogy a képen! :) Épp ez a gondom... Úgy tűnik ez az eredeti, hogy Averno de még nézelődök.. meg érdeklődök, hogy melyik a pontos! :S
      Jobb alkar, belül! :)
      Puszillak

      Törlés
    2. Nekem is nagyon tetszik, annyira jól néz ki! :)
      Na, tudtam én! Csak azt nem tudtam melyik melyik, mert én is többféle variációt olvastam. :)
      Oda pont jó. És tök jól is nézne ki! :) De nekem ott most egy halom rúna van, szóval... :D Bár gondolkodom azon, hogy végigrúnázom a felkaromat is :D

      Törlés