2013. augusztus 22., csütörtök

Nem rég értem haza a moziból..

Sziasztok Drágáim!
.
Ma néztem meg a Csontvárost a moziban. Hát egyenlőre még abban a fázisban vagyok, hogy: Remeg kezem, lábam és legszívesebben most rögtön fognám magam és vissza mennék a következő előadásra. :D
Nagyon, nagyon és még annál is jobban tetszett a film és tényleg jobb volt a színészek eredeti hangját hallani és közben olvasni a feliratot. :) Uhhhhm! Előre elnézést, ha összevisszaságokat írok de azt hiszem egyenlőre még nem vagyok beszámítható. :D
Nem akarom lelőni a dolgokat mivel gondolom sokan nem nézték még meg így csak ennyit árulok el: Rengetek olyan rész van, amin nevettem (imádkoztam, hogy a kedvenc poénjaim benne legyenek de sajnos az egyik nem volt benne.. brühühü de túlélem! :) de most mégse azok a kedvenceim. Az egyikről már nagyon sok videó fent van a neten, (az utóbbi másfél hétben nem voltam hajlandó megnézni olyat amit eddig nem láttam de ez az egy véletlenül elém került így láttam előbb) a vámpír szállóban a harc jelenetnél Clary és Simon menedékért bemászik az asztal alá amire Jace felugrik és leszúr egy démont. A penge ugye áthatol az asztalon és pont Clary feje mellett szúródik át. Jace nem tudja, hogy ott voltak így hirtelen felkapja a fejét, és benéz az asztal alá... na én itt kifeküdtem! :D A másik pedig az üvegházas jelenet.. nem vagyok egy romantikus típus de ez...! Ahww! :)
A színészeket csak dicsérni tudom és el nem tudnám képzelni más szereposztásban ezt a filmet. Remélem lesz akkora sikere, hogy leforgatják az egész sorozatot. Ha nem.. akkor leforgatom én.. :D

Ez a dal a szívem csücske lett.. Kiráz tőle a hideg!

Hát remélem tudjátok értékelni ezt a posztot és talán meghoztam pár emberkének a kedvét ahhoz, hogy megnézze a filmet ha esetleg eddig nem szándékozta volna!

A következő fejezet csúszni fog mert most nagyon sokat túlórázom és mire géphez jutok tényleg agyhalott vagyok. Nem tudom mennyi lesz a csúszás de ígérem sietek!
Sok puszi és szép álmokat!
Juce

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése