2013. június 26., szerda

Halálos fenyegetés a 9. fejezetben :)



Részlet a 9. fejezetből :)

" - Jev ez csak egy apró kis cica! - mondtam neki nevetve majd leguggoltam. Féltem ha állva maradok még megijed tőlem és elszalad.
- Nem szeretem a macskákat.. és ők se szeretnek engem! - válaszolta Jev mérges arccal.
- Nem bántlak kis cica. Gyere ide! Cicc-cicc.. - mondtam mosolyogva az apróságnak és a ujjaimmal megütögettem a földet. Magamban továbbra is mulattam Jev reakcióján a cica iránt. Mintha halálos fenyegetést jelentene számára.. bármi is. Főleg egy kis cica.. "

4 megjegyzés:

  1. Szia! Nagyon szépen írsz, ráadásul a szereplők képei.. kedvenceim!! :) Jól összehoztad :) kíváncsi vagyok mit fogsz még ebből kihozni. Várom a folytatást, puszi

    VálaszTörlés
  2. Szia!! Köszönöm szépen, aranyos vagy!! :))) Imádom amikor néha valakinek eszébe jut megjegyzést írni :) Örülök, hogy nem csak én szeretem őket! Hamarosan jön a folytatás! :)
    Puszi
    Juce

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, elhiszem.. én most kezdtem blogot írni, és tényleg jó érzés ha valaki szóban elismer :) Várjuk! puszi

      Törlés
  3. Megjött a 9. fejezet!!!! Remélem tetszik! :)

    Juce

    VálaszTörlés