2013. június 6., csütörtök

Véleményért könyörgök ... :) + 3. fejezet ízelítő.. :)

Sziasztok! Mindig kicsit megdobban a szívem ha látom 1-2 emberrel többen nyitották meg az oldalam. Bár ez nem jelenti azt, hogy az illető el is olvasta... de azért reménykedek! :D Akit viszont érdekel és olvasta vagy olvasni fogja azt nagyon nagyon szépen megkérem véleményezzen a fejezetek alá illetve hamarosan chat is lesz az oldalon. Sokat számítana nekem ha kapnék véleményt Tőletek!
Amúgy készül a 3. fejezet.. :) Egy kis részlet belőle..

"- Mit akarsz? - leheltem majd megbabonázva tűrtem ahogy felemeli az állam és mélyen a szembe néz. Nem tudok gondolkozni, azt hiszem az agyam felmondta a szolgálatot... legalábbis addig amíg ő ilyen közel van hozzám.
- Semmi olyat amit te ne akarnál Angyalom.. - suttogta Jev majd féloldalas mosolyra húzta a száját. Uhh.. ez a mosoly.. Ölni lehetne vele. Legalábbis a nőket.. megáll a szívünk. Tessa lélegezz, lélegezz te idióta tyúk.. nehogy már ilyen könnyen elvegye az eszed! Hiába dorgáltam magam gondolatban semmi haszna nem volt, ugyan úgy rongybabának éreztem magamat amit Jev kedve szerint rángathat."

Puszi
Juce

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése