2013. július 8., hétfő

2. Díjam!! :D

Köszönöm szépen a díjat Veronikának !! :)

A feladat: Írj tíz dolgot magadról! Válaszolj a neked feltett tíz kérdésre! Tegyél fel tíz kérdést! Küldd el tíz blognak a díjat!

10 dolog rólam:
1. Szeretek rajzolni
2. Imádom a Sherlock-ot (Benedict Cumberbatch, Martin Freeman)
3. Legkisebb testvér vagyok
4. Van egy padlócirkáló kutyám
5. Jelenleg álláskeresésben vagyok
6. Nagyon szeretnék egy cicát
7. Hajlamos vagyok hajnalig fenn maradni és olvasni, sorozatot nézni vagy rajzolni...
8. 3 tetoválásom van
9. Tervben van a 4.
10. Nem tudok többet írni mert már félig alszom :)

Kérdések (amiket én kaptam) :
-szerelmes vagy? Nem :)
-kedvenc állat? Macska <3
-rózsa vagy tulipán? Rózsa
-kávézol? Igeeen! :D
-pillangó vagy pingvin? Pillangós tetoválásom van.... :)
-kedvenc One Direction tag? Nincs
-ki a leghelyesebb a One Direction-ból?(bár lehet hogy ez ugyanaz mint az előző kérdés)? Ööö.. bevallom nem szeretem! :D
-olvasod a blogom? Igen :)
-melyik a kedvenc blogod? http://www.vegzetereklyei.net/ :)
-szerencsésnek tartod magad? Nem igazán..

10 kérdés:
1. Olvasod a blogom v. tervezed, hogy elolvasod?
2. Milyen fajta stílusú könyveket olvasol legszívesebben?
3. Ki a legeslegjobban kedvelt karakter akiről valaha olvastál?
4. Milyen háziállatod van?
5. Milyen háziállatot fogadnál el szívesen?
6. Tetoválás?
7. Milyen régóta csinálod a blogod?
8. Kedvenc blog?
9. Káros szenvedélyek?
10. Mit tanulsz?

10 blog akinek küldöm:
1. KittyCat
2. Mizao
3. Lala
4. Ruppy
5. Lucy és Ruta
6. NdaCicushka
7. Denselle
8. Deszy
9. Judit
10. Crystal

Na most már jóéjt így éjjel 2- kor... :)

3 megjegyzés: