2013. július 22., hétfő

6. és 7. díjam!!

Köszönöm a díjat Raven-nek!

A feladat: Írj magadról 5 dolgot, válaszolj 5 kérdésre, írj 5 kérdést és küld tovább 5 blognak!

5 dolog magamról:
1. Most olvasom a 2. könyvet amit előre megvettem magamnak névnapomra. Swati Avashti - Ököl/Jog. Tényleg igaz az ami a hátuljára rá van írva: Képtelen leszel letenni a könyvet. :)
2. Holnap szabadnapos vagyok úgyhogy amíg nyitva tudom tartani a szemem, olvasok!
3. Miután befejeztem ezt a könyvet, megint újra szeretném olvasni C.C.- Csontvárost mielőtt lesz a film :)
4. Mostanában nem rajzoltam.. nem jön ihlet :(
5. Szeptemberben jön a 4. tetoválásom és már alig várom!

5 kérdés amit kaptam: 
1. Mi volt az első könyv amit életedben olvastál? - Huhh. Biztosan nem emlékszek de a Kis Herceg rémlik..
2. Ha lenne rá lehetőséged melyik íróval/szerzővel ülnél le szívesen beszélgetni? - Szerzők: Vavyan Fable, Cassandra Clare, Maggie Stiefvater.. Rendező.. huh na ezt nem tudok mondani.
3. Ha bármilyen állatod lehetne te mit választanál? - Vadászgörényt mindig is szerettem volna...
4. Ha bárhová elmehetnél hova utaznál? - Írország!!!
5. Melyik könyvbéli világban élnél legszívesebben? - Egyértelmű.. C.C.- Végzet ereklyéi .. Árnyvadászvilág! :)

5 kérdés tőlem: 
1. Ha most kívánhatnál egyet mi lenne az?
2. Mióta írsz?
3. Nyaralni mész/mentél idén és ha igen akkor hova?
4. Szereted az olyan könyveket amik olyan témákat dolgoznak fel amik sajnos mindennaposak de alig beszélnek róluk? (Erőszak, Börtön, Illegális dolgok..)
5. Tanulsz vagy dolgozol?

5 blog akinek küldöm:
5. Mizao    


Köszönöm szépen a díjat Mizao-nak!

Feladat: Írjak 10 dolgot magamról, válaszoljak a nekem feltett 10 kérdésre, tegyek fel 10 újabb kérdést a további 10 blogírónak akik megérdemlik.

10 dolog magamról:
1. Elkezdtem írni egy új sztorit.. vagyis egyenlőre még csak az első fejezet fele van meg.
2. Akit érdekel majd nem haragszok meg, hogy ha azt is meglesi :)
3. Annyi mindent írtam már, hogy nem tudok többet írni.. :D

10 kérdés amit kaptam: 
1. Melyik ember bőrébe bújnál szívesen? - Szeretem a saját életem még ha nincs is benne semmi különleges. :)
2. Kedvenc karakter a végzet ereklyéi c. könyvsorozatból? - Jace és Magnus <3
3. Mit tennél ha már csak egy napod lenne az életből? - Csinálnék valami őrültséget.. mindenkit látni akarnék akit szeretek és velük lenni amíg tudok. :)
4. Álompasi kinézete? - Huhu... konkrétumot nem tudok mondani.. :D Kinézetre legalábbis. Talán annyit, hogy magasabb legyen nálam.. és előnyben részesítem a sötétebb hajat! :D
5. Válassz, az halandóság és az örök élet között. Persze indokold is:) - Örök élet.. de ha megtalálnám életem szerelmét akkor szeretnék vele megöregedni.
6. Kedvenc idézet? - Descensus Averno facilis est.
7. Kedvenc előadó? - Punnany Massif
8. Kedvenc hely, ahol már jártál?! - Csehország..
9. Mi az amit mindenképp megszeretnél csinálni ebben az életben? - Boldog családot teremteni..
10. Kaland vagy nyugalom? Indokold:) - Helyzettől függ :)
Nem tudom már kinek tovább küldeni.. egymás után 5ször nem szeretném mindenkinek elküldeni! Szóval megint csak azt mondom, aki meg van nekem cserébe az nyugodtan viheti mert mind megérdemlitek! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése