2013. július 19., péntek

5. díjam

5. díjam!!

A feladat : Írj 10 dolgot magadról, válaszolj a neked feltett 10 kérdésre, tegyél fel 10 kérdést és küld tovább 10 blognak a díjat.

10 dolog magamról:
1. Tegnap vettem meg C.C. - Elveszett Lelkek Városát.
2. Nem tudom letenni.
3. IMÁDOM!!!
4. Fáj a szemem a sok olvasástól :D
5. Lassan kezd alakulni a 11. fejezet.. ez is borongós hangulatú.
6. Egyik este nem bírtam aludni és eszembe jutott egy másik történet.. úgyhogy csináltam még egy blogot és oda pedig nemsokára felkerül az első fejezet. Bevezető már megtalálható.. Itt az oldalon a Társoldalak menüben van :) Semmi természetfeletti, csak sima mondénok :D
7. Szomorú vagyok mert bár már nagyon sokszor írtam, hogy nyugodtan lehet véleményezni.. alig alig szólal meg valaki :(
8. Amint ezt megírtam megyek vissza olvasni. :D
9. Ja.. kemény döntést hoztam. Sajnos cigizem.. elég régóta. Most pedig leszeretnék szokni. Csak az a baj, hogy nem igazán megy.. 
10. Kifogytam! :)

10 kérdés nekem: 
1, Mi a kedvenc számod? - Most abszolút favorit - We Are Rockstars - Én leszek minden
2, Mit díjazol leginkább a kapcsolataidban? - Azt, hogy akik tényleg fontosak számomra ott vannak mindig. Még az árnyékban is :)
3, Tél vagy nyár? - Tél..!!!!
4, Elég időd jut írni a blogodat? - Többnyire.
5, Van az íráson kívül más hobbid is? - Ahham :)
6, Mi az? - Rajzolás, olvasás.. sorozat nézés annak számít? :)
7, Mikor kezdted el írni a történeted? - A történetet első fejezetét még januárban írtam meg. Aztán félre tettem, megfeledkeztem róla.. Aztán úgy két hónapja ráakadtam és újra meggyulladt a fejem felett a lámpa. :)
8, Színház vagy mozi? - Mindkettőt szeretem!
9, Ki a legfontosabb ember az életedben? - Egyet nem tudok mondani.. A családom.
10, Olvasod a történetem? - Igen.. bár van lemaradásom de amint tudom bepótolom :)

3 kérdés tőlem:
1. Mennyi volt a legnagyobb összeg amit eddig egyszerre könyvesboltban elköltöttél? :D
2. Gépen szeretsz olvasni vagy inkább a rendes könyvet szereted?
3. Miből meríted az ötleteket a történetedhez?

Egyszerűen nemjut eszembe több kérdés :(( Szóval 3at kaptok..

A blogok között se tudok választani.. szóval aki ott van az olvasnivalóim között az nyugodtan vegye el mert mind megkapjátok. Illetve aki nincs ott és ott szeretne lenni, írjon nyugodtan kirakom nagyon szívesen! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése